Tälläisen sain Krisseltä ja olin taas niin iloisesti yllättynyt etten tiedä miten päin tässä pyörisi=D Iso kiitos sinulle Krisse, tuntuu hyvältä saada tälläinen tunnustus toiselta mahtavalta blogin pitäjältä=)

Myös ihana Vaahteramäen emäntä halusi muistaa minua ja minä kiitän häntä mieltä ylentävästä tunnustuksesta, sait myöskin yllätettyä minut, kiitos!!=) ja Herkkukirppukin antoi minulle tälläisen, Iso kiitos sinullekin=) ja Opelta tuli myöskin tunnustus=) kiitoskiitoskiitos!!!:)

1744412.jpg



   Säännöt:
1. Voittaja voi laittaa logon blogiinsa.
2. Linkitä siihen blogiin, josta palkinnon sait.
3. Nimeä vähintään 5 muuta blogia palkinnon saajiksi.
4. Laita noiden blogien linkit sivullesi.
5. Jätä viesti blogeihin, jotka nimesit voittajiksi.

Mulla on oikeasti vaikeuksia valita koska kaikki on omalla persoonallisella tyylillään niin ihania blogeja joten myönnän tämän hyvillä mielin kaikille kesäbloggaajille ja erityisesti Krisselle=) Hyvä me kaikki;D